Postoppkrav

Postoppkrav er en enkel og trygg måte å betale på. Betaling for varen og/eller frakten blir krevd inn samtidig med at sendingen blir utlevert på postkontoret.

Servicepakke med postoppkrav vil si at du får en melding fra Posten om at det er kommet pakke til deg på ditt lokale postkontor/post i butikk. Det blir også sendt ut SMS varsling. 

Du betaler for pakken når du henter den. Oppkravsgebyr er innkludert i de fraktprisene vi oppgir. 

Hvis en forsendelse inneholder flere kolli, betaler du oppkravsgebyret kun èn gang.

Bilradiospesialisten tar kun Kr. 55,- i tillegg for pakker som sendes som postoppkrav.

Firmaer og postoppkrav
Disse kan også sendes som postoppkrav. Pakken må da hentes på postkontor

Vi gjør oppmerksom på
Bestilleren må være over 18 år, eller ha tillatelse fra foresatte innen kjøpet gjennomføres.

Dersom du har valgt levering til postkontoret har du to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor etter pakkens ankommelse. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. Dersom du unnlater å hente pakken på postkontoret vil du motta en faktura for uavhentet forsendelse, dette for å dekke våre fraktkostnader tur/retur, og håndteringskostnader. (jf. Angrerettloven § 5). 

Bestilling som gjøres i en annens navn, uten dennes vitende, er ulovlig og vil føre til etterkrav / anmeldelse.

Se også 
Fraktalternativer / Levering
Fraktkostnader