Feil med leveringen

Mottatt feil vare

Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/ leveringsbekreftelsen, eller at antallet ikke stemmer - sender du en e-post til kundeservice@bilradiospes.no 
Eller du kan ringe oss på 48 08 08 20 og gi beskjed. 


fallendeesker-1

Vare skadet under transportfallendeesker-2

Dersom varene dine er blitt skadet under transport, må du ta vare på emballasjen og varene og levere dette på Posten, der du får et skadeskjema som må fylles ut. Varene sendes så til oss (sammen med skjema)


Reklamasjon

Reklamasjonsrett gjelder etter Forbrukerkjøpsloven av 21. juni 2002. Loven gjelder alle varekjøp du gjør som privatperson etter 1. juli 2002. Er ikke varen i samsvar med det dere avtalte eller det du kan kreve ifølge loven, har varen en mangel. Det betyr at du kan kreve at selgeren omleverer, retter feilen, gir prisavslag, hever kjøpet og/eller gir erstatning. Enhver feil ved en vare er ikke en mangel etter Forbrukerkjøpsloven. Feil man må regne med som følge av slitasje, eller feil som følge av uforsvarlig eller unormalt stor bruk er ikke en mangel. Finner selgeren at dette er årsaken til feilen, må du selv betale reparasjonen.

Se også Retur / Angrerett

Bilradiospesialisten kundeservice