Service på produkter

Send produktet til riktig verksted:

Noen produkter kan sendes direkte til aktuelle serviceverksteder mens andre skal sendes til oss, så det er viktig at du sender varene til riktig sted for å unngå lang behandlingstid.


Mangler du kjøpskvittering, kan vi sende deg en kopi på e-post eller du kan finne den selv under "ordrehistorikk". 

Bilradiospesialisten AS gjør oppmerksom på at feil som ikke dekkes av garanti eller reklamasjonsrett – herunder produkter med ikke påviste feil og produkter med defekter som skyldes brukerfeil – rettes for kundens kostnad. I tillegg til dette vil det tilkomme fraktkostnader, samt et ekspedisjonsgebyr på kr 100,-.

Pass på å sende med kopi av kvittering, en nøye feilbeskrivelse og pakk produktet på en forsvarlig måte. Send med nødvendige deler da verkstedet ikke nødvendigvis har alle kabler til alle type produkter.

Uavhentet reparasjon/byttevare vil ligge hos oss i maks 3 måneder før det blir solgt eller kassert.

 

 

VELG MERKE FOR INSTRUKSER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Finner du ikke merkevaren:

Kontakt oss via telefon, chat eller epost så hjelper vi deg :)