Service på produkter

Får du behov for service på et produkt du har kjøpt hos oss, kan du kontakte oss og få hjelp. 

Det raskeste og enkleste er at du sender produktet direkte til det aktuelle serviceverkstedet. (Nedenfor vil du finne en oversikt over serviceverksteder.)

Pass på at det blir sendt med informasjon om navn, adresse og telefonnummer, fyldig utfylt feilbeskrivelse og kopi av kjøpskvittering. (Mangler du kjøpskvittering, kan vi sende deg en kopi på e-post. Send forespørsel om kjøpskvittering her)

Finn serviceverkstedet for det produktet du har:

 

instrument
Bilstereo
Navigasjon
Alarmer
Bilvarme
Multi-Media / Kamera
Hands-Free
Hjemmestereo
TV / TV-tuner



Bilradiospesialisten AS gjør oppmerksom på at feil som ikke dekkes av garanti eller reklamasjonsrett – herunder produkter med ikke påviste feil og produkter med defekter som skyldes brukerfeil – rettes for kundens kostnad. I tillegg til dette vil det tilkomme fraktkostnader, samt et ekspedisjonsgebyr på kr 100,-.

Ved innsending av service, pass på at det blir sendt med informasjon om navn, adresse og telefonnummer, fyldig utfylt feilbeskrivelse og kopi av kjøpskvittering. I tilfeller hvor det ikke blir opplyst om kundeinformasjon, vil produktet ligge hos oss i maks 3 måneder før det blir solgt eller kassert.